neděle 19. ledna 2014

Malá cena Monaka number 295

     Dnes se dvě třetiny zZávodnického družstva zúčastnilo 295. Malé ceny Monaka. Moje už to byla 59 a Vorlova 2.

     Zpestřením cesty na závod bylo určitě to, že závodník již čekal na parkovišti, což bylo určitě tím, že jsme ještě museli babičce odvést oběd. Ovšem konec cesty byl nejzajímavější. Po cestě jsme volali Páju, aby nás přihlásila. Jaké však bylo naše překvapení po zaparkování, když vidíme teprve přijíždějící Páju s LenkouM. Zaparkovali ob auto od nás, ale i když vystoupili, tak nás neviděli. Dohodli jsme se, že budeme hrát mrtvé brouky a necháme se přihlásit a donést startovní čísla. Já se v autě schoval pod mikinu a Vorel pod triko. Myslel jsem, že mé auto s lampiónkem nás ihned odhalí, ale opak byl pravdou :) Tímto Páje děkujeme za přihlášení a donášku startovní čísel, přeci jen to tam bylo dost daleko a my neměli sil nazbyt. :)

     Trošku jsem se obával, že trať v tomto jarním počasí bude dosti blátivá, ale tak hrozné to nebylo. Bohužel jsem se oproti prosinci asi o půl míny pohoršil, ale asi to bylo tou rybou, co jsem před závodem poobědval. Minule jsem měl jen polévku.. Tento model startu po o, mi prostě nevyhovuje... Můžu se ale těšit na příští zimu, to prý dle Hause, už bude start na 10 hodinu dopolední, jak na Štědrý den. Za výkon musím veřejně pochválit závodníka, který si od minule polepšil čas o 3min a 16s!! Výsledky a Karlova fotogalerie.

3 komentáře:

  1. Nechci vrtat, ale myslím, že to bylo moje třetí nebo čtvrté Monako...

    OdpovědětVymazat
  2. Nevrtej :) a podívej se do statistiky: 859. Vojta Marek 88 Slavia OB Hradec Králové 2 http://krb.hyperlink.cz/Starty.xls

    OdpovědětVymazat
  3. Vorle, dětský okruh se nepočítá:) Mám takový nemilý pocit, že ještě dvě účasti a Vorel mě předežene. Ach jo, jenže 10km už asi neuběhnu:(

    OdpovědětVymazat