pátek 13. června 2014

ŽA Odranec 7.-8.6

Děkuji za udělení slova závodníku Bobanovi (a pokusím se být stručný :)

Pohár elity (tedy pardon, ono se to už asi jmenuje jenom český pohár) + ŽA + Inov-8 cup + ŽB-M + WRE proběhl na Vysočině (Odranec), cestu tam jsme pojali jako autovýlet – i když cyklistů jsme okolo Devíti skal potkali více jak aut.
Přiznávám, že málo trénuju, takže jsem se v sobotu na klasiku odklidil do áček (13.7km / 390m) a stejně tak i Jedla (nemá rankobody), naopak hrdina je Vrabec, který si statečně na startu vzal mapu H21E (16.4km / 390m) a za 118 minut jsme mu mohli gratulovat v cíli k pěknému výkonu :)  Já jsem to v lese pojal stylem „hlavně to nepřepálit“ a vydrželo mi to až do cíle, průběžné třetí místo (za 90minut v lese) mě dost překvapilo. Bylo ale jasné, že expres Jedla startující předposlední předvede jak se to má běhat. Nezklamal a fouknul to za necelých 86…

Holky zvolili podobnou taktiku (D21A), takže ZuSte+MaFe+Pája obsadily první čtyři místa, jenom na třetí příčku se jim někdo drze vloudil :)
Výsledky jsou v Orisu.

V neděli na krátkou trať jsme se všichni nahrnuli do elity, takže naopak Vrabec se musel stěhovat do áček (pardon :)
Midlík to byl pěkný, začátek v zeleném jsem jakžtakž ustál, ale paralelka na desítce znamenala, že mě docvaknul o dvě minuty Mlátil, ještě jsem ho na dvanáctku stačil stáhnout na „silnici“ a pak už jsem ho pustil před sebe (raději jsem ale odšoféroval 21=>26). V cíli z toho bylo 25místo a jeden bod do ČP (takže jsem aktuálně poslední :p)
Cestu zpátky jsme opět pojali jako autovýlet na zmrzlinu ve Slatiňanech a taky si Martina chtěla vyfotil jednu roubenku v Kadově. Což mi připomíná, že se ještě v sobotu stihla vloudit na exkurzi do restaurované 200let staré roubenky, okolo které se šlo v sobotu na start.







P.S. Vorle, kdybych neviděl log na garminu, tak bych ani nezaregistroval, že si tam v sobotu i neděli byl :)
P.P.S. Vrabče, chtělo by to nové gaťě, ať neděláš ostudu v lese :)




1 komentář:

  1. Já bych si prosím dovolil poznamenat, že ŽA a INOV8 Cup jsou jedno a to samé...
    Vojta

    OdpovědětVymazat