neděle 15. června 2014

MTBO - Svratouch

Tento víkend jsem se spolu se Zdeňkem zúčastnil dvou závodů MTBO ve Svratouchu. Počasí nám velmi přálo, navíc jsem nemuseli spát ve stanu v kempu, ale spali jsem v Polomi, u nás na chalupě. Sobotní závod patřil free orderu a pěkně jsem ho zmršil. V neděli se jel middle, který jsem na svoje poměry zajel vcelku slušně. Kvalita mapy byla až na drobné detaily (část mapy v sobotu měla vrstevnice od E. Tupé s kresbou pomocí "hrábí").






Celkově bych víkend hodnotil velmi pozitivně a přikládám odkaz na stránky závodu. Moje postupy si také můžete prohlédnout na serveru garmin connect.

1 komentář:

  1. Videoslots.com - YouTube
    Videoslots.com. youtube to mp3 YouTube. Videoslots.com. Videoslots.com. YouTube. Videoslots.com. Videoslots.com.

    OdpovědětVymazat