úterý 24. června 2014

MČR KT – Teplice nad Metují / Adršpach (21.-22.6.2014)

Proběhlo mistrovství na krátké trati poblíž Teplic nad Metují (semifinále) a Adršpachu (finále). Na závody jsem se těšil již od minulého roku, zejména když jsme terén prohlíželi z protějšího kopce při výletu v rámci JCM2013, respektive při výletu na Křížový vrch při JCM2012.

O slávistických výsledcích semifinále si můžete přečíst v článku od Kuby.

Co se týče výsledků závodnického družstva, Boban bojoval statečně v H35, ale stačilo to jenom na finále bé (do áčka se protlačil Karel a Mára :)
Já jsem trochu pohledal třetí kontrolu - zejména postup horem „bílým“ lesem nebyl optimální (zaklackováno, popadané stromy...) a stačilo to jenom na finále H21B (17sec za postupem do áčka).
H21B_sobota
mapa semifinále H21B



V neděli jsme se posunuli na vedlejší kopec blíže k Adršpachu, který sliboval opravdu luxusní terén
Startoval jsem relativně pozdě, takže bylo dost času omrknout doběh přes silnici a sběrovku (tolik lidí co zapomnělo orazit sběrku jsem už dlouho neviděl a to se Michal Tihon obětoval a všem předvedl, jak se to nemá dělat, komentátor Zhaly si ho samozřejmě nezapomněl vychutnat :)
Terezu jsem odložil do školky (trochu protestovala :) a na start jsem nezvykle po dlouhé době dorazil včas. Nicméně na můj výkon to nějak pozitivní dopad nemělo. 
Jednička podle mapy byla snadná (na rozběhání), nicméně člověk se zakyselil hned u startovního lampionu, na který to byl pěkný krpál.
Bohužel jsem místo traverzu na dvojku zvolil postup horem a skončil na trojce, takže následovala sekvence 3-2-3-4  …  to to pěkně začíná… (a bohužel i pokračuje). Dalších větších chyb jsem se už vyvaroval, ale nějak jsem netrefoval správně postupy, na 9k a 17k jsem šel rovně, místo toho abych to oběhnul a naopak na 12, 18, 19 jsem to oběhnul (lepší to bylo vzít přímo). Taky mi to moc netáhlo, takže z toho bylo 28.místo a 15min ztráty na Máru Prášila (taky by se mohl s Jedlou odklidit do H40 :)
Boban bojoval skoro 62minut a bylo z toho páté místo se ztrátou pět a půl minuty na vítěze.
Další slávistické výsledky z finále zde.


H21B_finale
mapa finále H21B - 1.část




2 komentáře:

  1. Být členem zZávodnickýho týmu, tak smrknu nějakej bod Hopovi za (na jeho poměry) bleskové napsání článku ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Pro úplnost dodávám Heppyho nedělní průměr na km: 14,5min. Můj průměr 14,6min./km:-P

    OdpovědětVymazat