čtvrtek 27. března 2014

Jarní pohár jednotlivci + štafety

Jelikož se Hop k ničemu neměl, nezbývá mi, než abych o Jarním poháru napsal já. Již dlouho jsem nezažil dva po sobě jdoucí dny tak rozdílné počasí. V sobotu jsem si připadal jak v létě a málem jsem se jel koupat, naopak v neděli jsem nemusel nikam jezdit, jelikož se koupel dala realizovat kdekoliv venku. Nutno podotknout, že jsem se v lese málem utopil:-) Ale konec koupání, a jdu k vlastním závodům.

V sobotu byla dlouhá trať na mapě Borkovník v měřítku 1:15 000, autorem mapy je Miroslav Nožička. Nedá mi to, abych se nezmínil o kvalitě výše uvedené mapy. Pan Nožička mapuje zcela všechno, včetně absolutně neviditelných hustníčků nebo virtuální průseků. Jako pomyslná třešnička na dortu byla chybějící cesta takřka velikostí pro kamiony. Kromě toho jsem si v sobotu dovolil na několika místech, kde to nebylo jasné, krokovat a bohužel mi to situaci nijak neosvětlilo. Trať kategorie mojí kategorie H21C byla postavená formou motýlka a do některých častí mapy jsme se ani nepodívali. Celkový pocit ze závodu jsem měl dobrý, jenom ta délka byla lehce zdrcující. Celkový čas jsem měl cca 120 minut, ale dal jsem Lyžníka, který šel 130 minut stejnou trať.

Neděle byla však výrazně odlišná, lilo jako z konve a byla docela zima. Běželo se na mapě Korejtek v měřítku 1:10 000 od stejného mapaře. Štafetu jsem šel spolu s Otou a Fandou. Třetí úsek je sice krásný, ale ten déšť mi to čekání poněkud znechutil. Nakonec jsem startoval asi 2 minuty před hromadným startem. Závod jsem si ani moc neužil, jelikož jsem se těšil domů na oběd a hlavně do tepla. Celkově jsem obsadili krásné 53. místo z 55. Avšak Hop obsadil se svoji štafetou krásné 3. místo a tímto mu gratuluji.

Štafeta SHK na třetím místě (Hop, Vask a Eda)

Víkend bych hodnotil pozitivně jenom bych oddílu OK99 přál, aby vyměnili mapaře. Ještě přidám odkaz na stránku závodu.

Příští článek bude od Bobana, konkrétně o počítačovém zpracování závodů jednotlivců v OB, tudíž se máte opravdu na co těšit!

5 komentářů:

  1. Vorle pěkný, jen snad poznámka, ta dálnice v mapě chyběla jenom v neděli při štafetách.

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji, to jsem zapomněl zdůraznit...

    OdpovědětVymazat
  3. Já se za výsledek stydím, to byl jen rozjezd před sezónou, co se nedá počítat.

    OdpovědětVymazat
  4. Se mi zdá, že je tady nějaká plačka. Že by viníkem dvanácti minut na kilák byl mapař? Spíš bych favorizoval to krokování ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nehodnotím svůj čas, ten ale kvalitu mapy, samozřejmě za moje šnečí tempo rozhodně nemohl mapař...

      Vymazat