pondělí 22. března 2010

Narozeniny Chmelařových

V závěru soboty 20.3 2010 se zZávodnické družstvo zúčastnilo oslavy narozenin sourozenců Chmelařových. Oficiální zahájení se konalo v 19:00, nicméně já jsem dorazil až cca hodinu poté, jelikož čas nade mnou jako vždy zvítězil.




Když bylo zZávodnické družstvo kompletní proběhla gratulace a předání “věcných darů“ a zábava se začala rozjíždět na plné obrátky. Jako zdařilý kousek bych označil dárek pro Lukáše, který dostal sklenici s 2,5 l piva Stella Artois, avšak nejlepší na tom bylo, že zmíněná sklenice, byla zvětšená vinná sklenice.

Domů jsem dostal kolem druhé hodiny ranní a některé pasáže kolem půlnoci se mi trochu rozmazali.

2 komentáře:

  1. Tož také přídám troškou :) Já už dopředu jsem jel s tím, že kolem desáté přejedu na stěnu, kde probíhala paralelně další action. Jenže se to nějak zvrtlo a já na stěnu vyjel až o půl jedné. A tam samozřejmě tma, i když jsem trošku doufal, že by se to mohlo povést jako loni, kdy jsem odcházel ve 3 mezi prvními :) Jinak, až na pár drobných věcí, se akce určitě povedla.

    OdpovědětVymazat
  2. Teda, tady se to rozjelo, asi to tu začnu pravidelně sledovat, jak dlouho vydržíte (tedy Vorel a jestli se k němu Boban někdy přidá :-D ) psát...
    Jo a pěkný andulky :-D

    OdpovědětVymazat