neděle 9. května 2010

Dvojzávod VČP Moravská Třebová

V sobotu 8.5. jsem se zúčastnil dvojzávodu (sprint a krátká) v M.Třebové pod taktovkou ASU, magnusu, neboli Aljoši.
Na úvod předesílám, že jsem mohl být při hodnocení ovlivněn mým prachbídným výkonem. Dopoledne byl na programu sprint v hist. centru M.Třebové a přilehlém lesoparku. Trať o délce 3,2km byla namotána pěkně, i když loňská áčka se mě líbila o něco více. Na 8 kontrolu jsem zvolil špatný postup a doběhl mě Vask, poté jsem až do cíle pokračoval za ním. Po opravdu dlouhém vyčítání, jsem z výsledků zjistil, že mě Míra porazil o 4s. :-( tak jsem se těšil že mu to oplatím na odp. krátké.
Mezi závody jsme si skočili s Karlem a Shabym do jedné ze dvou otevřených místních restaurací najíst. Nechápu že nedostaly od pořadatelů vědět, že zde budou probíhat nějaké závody, třeba by jich bylo otevřeno více a i třeba místní cukrárny kolem poledního zavíraly :-(( Tak jsem si na kafe musel dojít do automatu do Billy.. Jinak pořadatelé neměli bufet ani na sprintu a ani na krátké :-((
Po přejezdu do nedalekého Boršova nás čekala na shromaždišti vysoká tráva, zase málo záchodů bez toaleťáku, žádný bufet a dlouhá cesta na start bez občerstvení.. Takže samá pozitiva. Kategorie H21A, do které jsem se přihlásil, byla nelogicky nalosována na konec startovního pole. Na začátku, jsem udělal asi 1apůl min. chybu na jedničku, potom až do 3 kontroly ok, potom jsem udělal 7min botu na čtvrtou kontrolu a bylo vymalováno :( Po nalezení kontroly jsem měl dva plány: a) zabalit závod b) nějak to dojít Mno nakonec jsem říkal že pade na sud nedám, tak jsem v poklusu pokračoval dále. Cestou na 6 kontrolu se přes mne převalil Sosák s Mícou. Mícu jsem nakonec v pěkném krosovém závodě udržel až do cíle :) Škoda že startoval až 10min za mnou. V cíli mě mimo jiné čekala porážka od Míry, tentokráte o 4min :(
Znechucen po tomto výkonu, jsem se odhlásil ze sprintu v Brně, kde se budu těšit pouze na dvoudenní štáfle...

1 komentář: