neděle 26. února 2012

LOBy po šesti

     Po šesti letech co jsem jel své první a na dlouhou dobu poslední LOBy, jsem byl osloven Zuzkou a Mírou, zda bych letos nejel s nimi místo Pavla. Jak jsem se dozvěděl, že se jede na Třech Studních, mimochodem jsem tam byl před těmi 6 lety a jede i Léňa, tak bylo rozhodnuto :) . Navíc jsem měl od Chmelaříků půjčen krásně velký Miry mapník, mimochodem asi tak dvakrát větší, než jsem půjčený od Prcka (ToKu) na svých legendárních prvních LOBech. Letos jsem se i na poslední LOBy v sezóně zaregistroval, protože jsem jel mistrovskou kategorii. Ráno mě měl Míra vyzvedávat už o půl sedmé, ale jelikož v 6:32 vstával tak jsme měli mírné zpožděníčko, které Míra hravě po cestě stáhnul a jako bonus nám pustil na mobilu pohádku :)
labyrint lob-show





     Na dopolko bylo naplánováno mistrovství na krátké trati a na odpoledne novinka v podobě mistrovství družstev a to dvoučlenných. Takže nejprve k dopoledni, start stejný jako před šesti lety, hned na jedničku jsem udělal pěknou botu, kdy mě zmátla krásně urolbovaná cesta, v mapě byla ale bohužel černou a ne zelenou barvou a tak jsem si vyjel až na louku a byla z toho ihned ztráta 7 minut :(. Aby toho nebylo málo, tak hned před druhou kontrolou mě z hůlky odpadl talíř a na té druhé byl dost chatrný a to už jsem věděl, že to v těch čárkách a ve spoustě prašanu nebude jednoduchý závod. Hůlky, hlavně teda ta jedna, se mně bořily o stošest, tak to bylo po zbytek závodu takové hamtání. Občas jsem se to snažil objíždět po plných, ale stejně to nebylo ono. No Míra mně v kategorii pětatřicátníků nadělil pěkných čtvrt hodiny a to jel na lyžích, co měl namazané ještě z LOBů v Jakuszycích, kde bylo mínus 20.
 

    Odpolko se jelo mistrovství dvoučlených družstev, kde jsme jeli my s Mírou v kategorii H70 a v D21 jako jedny z favoritek Léňa se Zuzkou. Míru jsem nechal začínat a já se šetřil na finiš :) U holek jako první naskočila do stopy Léňa. Zase tak jednoduché to nebylo, protože každý jel na střídačku 3 okruhy a na trati byl pro zpestření takový labyrint a lá lob-show :) Více uvidíte na mapě, nebo na fotce. My s Mírou vyfásli číslo 222 a já navíc jako 2,4 a 6 úsek, číslo 222/2 :) Děvčata nakonec vybojovala krásné 3 místo, jen 50s. za prvníma z Vrchlabí, tímto jim gratuluji. Můj cíl nebýt poslední se splnil i tentokrát, kdy jsme z Mírou vybojovali 3 místo, z kolika a jestli byl někdo disk, na to se historie už ptát nebude :) Více fotek se snad časem objeví u Zuzky. Stránku závodů najdete zde.
jedna z map na družstva
mčr KT H35


Žádné komentáře:

Okomentovat