úterý 19. června 2012

MTBO Jedovnice



Minulý víkend jsem se zúčastnil 7. a 8. kola Českého poháru MTBO. Pro tento rok to byly moje první MTBO závody a rozhodně bych je označil za celkem zdařilé a celý víkend byl co týče počasí bezchybný.
V sobotu jsme vyráželi z Hradce chvíli před desátou spolu s Vénou, Tukim a Hopem směr Jedovnice. Cesta ubíhala dobře, kromě objetí jedné zácpy za Ostřetínem, při kterém jsme obhlédli „neprobádaná“ zákoutí jako stvořená pro cyklistiku. Do Jedovnice jsme dorazili kolem dvanácté, ubytovali se (někteří v chatce, jiní ve stanu nebo v autě) a začali se chystat na závod.

Sobotní krátká trať startovala ve 13:00 a pořadatalé si pro kategorii H21C připravili trať dlouhou 8,8 km se 120 m převýšení. Stavba tratí se mi líbila, ovšem kvalita mapy nikoliv. Mapař poněkud nesprávně klasifikoval hustníky a paseky, tak jsem si dost často říkal, k čemu je na mapě zakreslený hustník, když se ve skutečnosti jedná o paseku, nebo naopak. Ale nakonec po dojezdu do cíle převládaly spíše pozitivní pocity. Obsadil jsem docela pěkné 13. místo.

Po závodu jsme se šli koupat do rybníka Olšovce a poté na pivo do baru na pláži. Večer probíhal ve fotbalovém duchu, ale já jsem „vytuhl“ ještě před začátkem zápasu.
Nedělní ráno bylo trochu mátožné, ale jakmile jsem se probral, musel jsem se začít připravovat na závod. Pořadatelé si na nás připravili klasickou trať s délkou 13,3 km a převýšením 415 m. Trať bych hodnotil jako ucházející, ale poněkud bez nápadu a do cíle jsem přijel se smíšenými pocity. Kvalita mapy se sice mírně zlepšila, ale stále to nebylo to pravé. Navíc jsem na trati udělal dvě větší chyby, které mě posunuly ve výsledcích poněkud dozadu.

Víkend bych hodnotil vcelku pozitivně a pořadatelům z Blanska bych na příští závody doporučil více propracovat mapu, aby se takto nízká kvalita map nestala pro pořadatele MTBO závodů standardem. Dále bych chtěl vyzvednout dobrý pořadatelský bufet a trochu pokárat kvalitu točeného piva, která rozhodně nebyla na úrovni. Přidávám odkaz na výsledky ze soboty, neděle a na obpostupy.


3 komentáře:

  1. Závodníci, nějak jste přestali publikovat...

    OdpovědětVymazat
  2. mrtvej web... minuta ticha. K.

    OdpovědětVymazat
  3. Provedl jsem resuscitaci ...a myslím, že úspěšnou...

    OdpovědětVymazat