neděle 29. srpna 2010

Piškot Kap 2010

Třináctého srpna v pátek začal již 15 ročník PiškotKapu, kterého jsem se zúčastnil samozřejmě také po popatnácté! Článek sliboval napsat Vorel, tak ho doufám také v dohledné době napíše. V krátkosti pouze napíši, že se akce jako obvykle náramně povedla, také vyšlo počasí oproti dosti nepříznivé předpovědi a také to že pivka byla sponzorována otcem Karlem (12 Plzeň) a narozeniny slavícím Fanóšem.
     1E lanová: jsme se jako správní Závodníci opravdu vyznamenali :) 2E survival: do týmu jsem si vylosoval Lukina, čerstvého otce Karla a Verču. Jako jediný jsem prohrál na Orebu pexeso s Janičkou a tak jsem běžel do Běchovic a zpět na Oreb pro kolo. 3E pivní: jsem si spravil chuť a v týmu s Hopem, Lukinem a Funíkem jsme zvítězili! 4E "šukáme" Piškota: jsem byl nalosován s pozdější vítězkou Marťou, ale krom Libušky ho nikdo nenašel..
     Byla to jako každoročně super taškařice a pevně doufám že tradice vydrží. Článek a fotky naleznete u Piškota. Další fotky ještě u Fanóša. Děkuji za pozornost.

Žádné komentáře:

Okomentovat