úterý 22. srpna 2017

Bobo Kap no.2

Proběhl další Bobo Kap a máme tu další článek na blogu! :) Vypadá to, že pouze po BoboKapu přibude jeden článek :D Na propagaci závodu nebylo moc času, ale i tak si čas udělalo 15 skalních příznivců a myslím, že nelitovali. Stavbu tratí jsem měl rok dopředu domluvenou s třemi staviteli, nakonec mi to dva odřekli 14 dní před závodem, tak jsem nakonec postavil opět nočák a tentokráte i klásu, pivní postavil Shaby a SMIK Míra. Za což jim moc děkuji!


1.etapa: Začalo se jak jinak než nočákem. Tentokráte to byla linie, kde bylo náhodně rozmístěno 8 kontrol (počet dopředu nebyl znám). Na kontrolách byly "oranžové lepíky" , kde si každý jeden lepík nalepil na mapu. Nikdo nenašel všechny kontroly, ale většina jich našla 7. Po závodě probíhala obvyklá zábava, zpestřená Staroušovou kytarou a zapíjel se také Honzík Weiner!
Mapa klásy



Mapa nočního












2.etapa: Na sobotní dopolko byla naplánována klasika na lehce upravené mapě :) Kontroly opět lepíky, tentokráte však bílé a lepené na stromy dolů. Byl to scorelauf, tak si to každý mohl zkrátit. První vybíhal Hop a po hodině jsem ho už očekával v cíli, ale Hop pořád nikde. Po 90 také nic, objevil se až po 104minutách s Piškotem, který ho na trati doběhl a nakonec i tuto etapu vyhrál.  Jedna kontrola byla špatně postavená asi o 10-15m jinde a z jedné kontroly na poloostrově zbyl jenom malinký útržek a připíňák, ale na to už jsou myslím všichni zvyklí :D Po doběhnutí, došlo opět na objednanou pizzu.

Mapa pivního

3.etapa: Pivní na mapě Žízeň, jsem se mohl konečně zúčastnit i já :) A jak jistě víte, je to moje parádní disciplína :D Shaby zvolil zajímavý model scorelaufu s 15 kontrolami na SI. Závod byl jednokolový, kdy se pilo jedno startovní pivo a vybíhalo se na scorelauf. Tam na 4 kontrolách, byl lahváč, a když si ho někdo dal, tak měl potom v cíli bonus 3 minut. Když se doběhlo, tak se musel dát ještě cílový lahváč a potom se až orazil cíl. Nejlepší byl v této etapě Hop.
před žíznivou etapou :)

4.etapa: SMIK, který pro nás na nedělní dopoledne postavil a uspořádal Míra, se líbil. Bylo to 40minut rychlého běhu, ale chtělo si to také naplánovat, ne jak já, který posbíral všechny jednobodové nemigrující a k tomu pouze 3 dvoubodové migrující. Hlavně jsem také přiběhl o 2 míny později a tím se mi ještě 2 body odečetly.. Závod si nejlépe naplánoval Eda a vyhrál..
Mapa SMIKu
Celkové pořadí: Po součtu bodů ze všech etap vyhrál nakonec Hop, před Piškotem a třetím Karlem. Výsledky najdete zde.

Celkově se závody opět povedly, takže pokračování o5 bude, nebojte :) Děkuji Vám za účast a za rok, minimálně opět v této sestavě se budu těšit! Fotogalerie je na rajčeti u Marti s Hopem: http://marti-david.rajce.idnes.cz/Bobokap_2017/
 

1 komentář:

  1. Tak konečně je článek i na Piškot blogu: http://www.piskot.info/clanek463-bobo-kap-vol2

    OdpovědětVymazat