neděle 3. května 2015

První závod Sweden po 16letech

V krátkosti: trať H35 měla 8,3km a já naběhal 13,5km, čas 2 hodiny 14 minut :)

8 komentářů:

  1. jj, osmička super, to mě taky překvapilo. Ale na tu dvojku ses asi zoufalstvím chtěl utopit v bažině :)

    OdpovědětVymazat
  2. Bobiku, tvuj hereckej talent se konečně naplno projevil! :) vask

    OdpovědětVymazat
  3. Ta cestovka na K6 se ti docela vyplatila:-) Jinak se ale nesměju, protože můj první závod (klasika) ve SWE vypadal dost podobně. A to jsem se ještě jednou ptala, kde jsem, což je prý "společensky únosné" tak do 12let. Starší už se musí najít sami a nikdo si neradí:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nj mne bylo Marťo divné, že když jsem chtěl poradit u jedné kontroly, která nebyla moje, tak pán jen něco vykřikl a rychle odběhl :)

      Vymazat
  4. očekávám komplexní článek od pobytu na severu :)

    OdpovědětVymazat
  5. očekávám dodržování bodu 2 zZávodnického desatera :)

    OdpovědětVymazat