sobota 22. listopadu 2014

Polomský kanec z pohledu pořadatele

Je tomu právě týden, co jsem úspěšně (tedy, já si to myslím), uspořádal druhý ročník Polomského kance. Jedná se o sranda závod, kde nikdo z účastníků a někdy i pořadatel:-) neví, co bude v lese. Nápady na jednotlivé etapy jsem vytvářel průběžně během podzimu a finální stav jsem měl přibližně týden před závodem. Jednalo se tříetapový závod na různě upravených mapách s velmi rozdílnou délkou tratí.

První etapa měla být noční nicméně jsem byl přehlasován a musel jsem ji přesunout až na sobotu. Pro tento text budu hovořit o etapách podle rozpisu a pokynů. Noční závod jsem postavil na na matematickém modelu terénu s ekvidistancí 1 m a délka trati byla přibližně 3,7 km. Musím řící, že jsem byl lehce "vypečen" mlhou, která se vyskytla v horní části mapy a závod bohužel nikdo nedokončil.*

E1 - noční - některé údaje byly cíleně matoucí (ekvidistance)

Druhá etapa byl horský OB na normální turistické mapě s matoucím měřítek. Trať byla opět jedna a její délka byla 23,8 km a etapu opět nikdo nedokončil, jelikož některé účastníky zkosila pivní občerstvovačka na třetí kontrole, kde strávili celé odpoledne i večer. Naštěstí nebyl tento problém u všech účastníků a zbylá část startovního pole závod skoro dokončila*.

E2 - HROB - opět matoucí měřítko

Poslední etapa byla poněkud rozvernější; závodníci dostali mapu se 40 kontrolami ovšem pouze 17 z nich bylo skutečných - ostatní byly pouze matoucí. A úkolem běžců bylo najít co nejvíce skutečných kontrol a celkový čas byl až na druhém místě, tj. hodnotil jsem závodníky podle počtu nalezených kontrol.
E3 - Kybernetická myška, světlými fleky jsem označil skutečné kontroly
Celkově bych závody zhodnotil pozitivně, jenom příště musím lépe vymyslet roznos, abych se příliš nenadřel. Protože roznos druhé etapy byl poněkud náročnější, než jsem očekával. Děkuji všem účastníků za skvělé výkony a doufám, že se příště na Polomském kanci setkáme ve větším počtu než letos.

* Cílem etap nebylo najít všechny kontroly, ale dostat se do cíle s alespoň nějakými kontrolami.

Žádné komentáře:

Okomentovat