čtvrtek 15. května 2014

Pěkný víkend na Landštejně

     Abych nebyl kárán, že nic nepíši, tak bych rád poreferoval o letošních prvních béčkových žebříčcích.  Závody se konaly v areálu cyklokempu na Landštejně, kde bylo vše potřebné včetně tělocvičny, kde jsme byli ubytovaní. Tělocvična, chatky, restaurace a cíl na jednom místě, prostě luxus!
     V sobotu se konal závod na klasické trati, kde jsem se přihlásil do nejmladších vetošů tzn. H35B. Jednadvacítková béčka byla pro mne moc dlouhá a céčka zase na závod na kláse krátká. Na H21B bych stejně ani neměl rank, tak jsem poprvé běžel na béčkách vetoše. Trať byla příjemných 10km dlouhá :) Premiéra vyšla skvěle, hned to cinklo a dokonce zlatě, což jsem po mém výkonu moc nečekal. Některé dohledávky a postupy nebyly úplně ok. Při jednom postupu jsem si dokonce i odskočil, ale přesto jsem postup vyhrál. Asi jsem dobře potrénoval na čtvrtečním VČP na Dachovech, kde jsem si vyhrál H35D, když jsem se na místě kvůli chybějícím mapám nemohl přihlásit do téček a ani do jiných kategorií.. Navečer bylo vyhlášení, kde jsem byl mimo jiné vyhlášen ve společnosti Škorpila, Havlíka a dalších úspěšných vetošů. Odnesl jsem si pěkný hrnek s logem běžce a kontroly.  Fotografii z vyhlášení agentury bohužel nikde nezveřejnily. Ihned po vyhlášení, jsme spěchali s Léňou na véču pod nedaleký hrad Landštejn, kam ostatní vyrazili už před vyhláškem. Tímto děkuji Léně, že na mne počkala! K večeři jsem si vybral chutný gulášek z jelena :)
mapuji :)
     Neděle se nesla v duchu deště a závodu na krátké trati. Mapa se změnila na desítku, přibyly kameny a skalky. Já přeskočil do kategorie H21C, do bé jsem se kvůli ranku nedostal :( Tímto asi natrvalo přesedlám na nároďácích do vetošů, protože céčka se mi běhat nechtějí.. Závod se mi nepovedl, dělal jsem více chyby a nakonec z toho bylo umístění v polovině. Ale v neděli se dařilo děckám a přinesly 3x 3 místa, v sobotu jsem stál na stupních za oddíl sám.

5 komentářů:

  1. Hezké Závodníku, takové výkony předváděj častěji a skočí po tobě reprezentace!

    OdpovědětVymazat
  2. Hlavní je si to v lese důkladně promyslet, o tom žádná :) Pěkná cena, už se taky těšim do vetošů :)

    OdpovědětVymazat
  3. Na fotce klasická zZávodníkova póza...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně, zvoleno optimální místo jak pro fotografii, tak i pro mapování :-)

      Vymazat
    2. Ke kontrole se musí řádně promapovat :)

      Vymazat