úterý 29. dubna 2014

MČR v OB mašinek po šestnáctné

   Je to až nemožné, ale je tomu opravdu tak :) Už po šestnáctné v řadě jsem se mohl účastnit železničářského přeboru v orientačním běhu. Loni to pro nás pořádali Boráci a letos se to opakovalo pod taktovkou stejného oddílu. Jako centrum byl zvolen Lesní hotel přímo v Doksech. Ubytováni jsme byli ale o5 v Ráji (penzion Ráj u české Lípy)
mapa sprintu
   Na čtvrteční odpoledne byl naplánován sprint, který proběhl v ulicích Doks s cílem u Lesního hotelu. Tisk mapy byl nevalných kvalit, tak jsem měl s jejím čtením trošku problémy. Podařil se mi i vcelku obvyklý kiks, kdy jsem si zaměnil 2 kontrolu za sedmou a hned od začátku jsem ztrácel. K tomu se přidaly i chybky ve volbách a i ne moc rychlý běh, tak z toho bylo 2 místo za Davidem. Ztráta byla ale asi 3:38 což je na 2,7km dlouhý sprint vcelku hodně. Kdyby Pedro orazil 13kontrolu, tak by to bylo až třetí místo.










mapa long1
mapa long2






Večer byla na programu diskotéka, která skončila před půlnocí, což bylo nakonec asi dobře :) V pátek nás totiž čekala 9,1km dlouhá klasika s výměnou mapy. Závod to byl vcelku rychlý, bez významnějších voleb. Bohužel mne ale pozlobily dvě kontroly, kde jsem nechal na každé více než 2 minuty. Což mělo za následek opět druhé místo za Davidem. Byl ale určitě k poražení, což bylo i vidět na ztrátě, kdy jsem ztratil méně než na klasice. Tento závod byl zároveň i nominačním závodem na podzimní malý USIC do Německa, kdy se podíváme do "vzdáleného" Bad Schandau :D
Výsledky nejsou nikde na webu tak přikládám odkazy na dropbox, snad se Vám to podaří otevřít :) Výsledky sprintu a výsledky longu .





4 komentáře:

  1. Bobe, gratuluju! Už po 16té? To není možný:)

    OdpovědětVymazat
  2. Na klasice postupy 8-9, 10-11, 12-13. To je jářku nápadité vedení trati...

    OdpovědětVymazat
  3. Nějak mi nefungují odkazy na výsledky...

    OdpovědětVymazat
  4. Nevím proč to dropbox zatrhl, dal jsem je tedy jinam..

    OdpovědětVymazat