sobota 1. března 2014

VT Polubný - jarní lýžovačka

Na Kneipe
     Já jen doplním v krátkosti Hopa, také potřebuji nějaký nový článek jako sůl :) Ve čtvrtek jsem dal pěkných jarních 33km na běžkách a za sluníčka. Nástup do stopy byl pouze možný asi 300m za Václavíkovou studánkou, kde jsem si do lesa schoval maratónky, v kterých jsem přišel. Cesta byla na běžkách sjízdná pouze po téčko před Smědavou, poté 400m se muselo jít po kasárenské silnici pěšky a poté na Knejpu už to zase šlo. V některých místech se ale musely přenášet lyže, někde se to dalo bjet třeba příkopem. Z Knejpy byla pěkná cesta na Čihadla a kousek za Rozmezí. Potom už byl vidět pouze led. Cestou z5 jsem potkal do černa opáleného jedince, který proti mě jel na běžkách pouze v bermudech a bez trička :)

Vlasatec ToFa ček :)
     V pátek jsem s Marťou a dalšími absolvovali hodinovou exkurzi v továrně na hračky ToFa - Toy Factory, dnes Detoa - http://www.detoa.cz/  Kde jsme si prošli celým provozem. Z5 do Polubného jsme se Zuzkou běželi. A to pěkných 13km a 470m převýšení. Více na http://connect.garmin.com/activity/453118503 V pátek v podvečer a dnes před odjezdem jsme s Hankou navštívili dvě pěkné kešky. Ta včerejší a vzdálenější zubačka jizerský most a dnešní kamenný hřib . Doufám Hope, že jste tu u hřibu našli dnes také :) VT Polubný se jako vždy vydařilo, jen to chtělo trošku více sněhu..

2 komentáře: