pondělí 27. února 2012

VT Polubný už po deváté?

     Po sobotních LOBech na Vysočině, jsem se v neděli vydal vstříc dobrodružství do Jizerek, neboť už běžela akce VT Polubný, jako již snad po deváté v řadě! Tentokráte jsem tam byl pouze do úterý. V Polubném nás přivítaly haldy sněhu, že se nedalo skoro ani zaparkovat, ještě že nám někdo uvolnil místo. Na začátek jsem si jako parťáka zvolil Lukeho, s kterým jsme vyrazili na Smědavu. U Václavíkovy studánky jsme se správně rozhodli pokračovat dál podél silnice směrem na Jizerku, neboť cesta byla právě projetá rolbou a knížecí byla pěkná hamtačka. Dál jsme pokračovali po promenádní, kde to k bunkru nebylo projeté, ale na Standu (rozuměj Řezáče) to šlo :) U bunkru jsme potkali zaparkovanou rolbu s přervaným pásem, dále to ale bylo naštěstí projeto. Na Smědavě jsem ihned pokračoval dále po knížecí z5. Závěr opravdu nebyl projetý, ale že to bylo většinou dolů, tak se to dalo. Nakonec z toho bylo pěkné 21km vyjetí po sobotních lobech.
Pohled na Jizeru
U Knejpy
Okolo Krásné Máří
 Na pondělí byla příznivá předpověď, tak jsme s Shabym a Luďou zvolili delší výlet okolo Holubníku. A musím říct, že to byla skvělá lýžovačka :) Za sluníčka a pěkně projeté stopy, hlavně z Krásné Máří do Kristiánova, tam to byl super manšestr. Nakonec to s námi jel i Jedla, který ale klasikou lehce ztrácel. Okolo Krásné Máří si to proti mně skejtovala Jeptiška v hábitu, Zdeněk jak se soustředil na cestu, tak ji úplně přehlédl. Já ji potkal pak ještě jednou, když si to ve vajíčku sjížděla proti nám do Kristiánova. Zdeněk si ji opět nevšiml, ale Jedlovi neunikla :) Prostě objížděla Holubník jako my :) Další den jí v Kristiánově potkala Zuzka a dokonce se s ní i vyfotila, aby tomu všichni věřili. Luke si potom večer dával nášupy, aby Jeptišce stačil, teda prý toto oslovení nemají rády, takže prý řádová setra, nebo tak nějak. Výlet pokračoval na Smědavě, kde jsme něco málo zakousli a skončil po pěkných 45km na chatě. Večer jsem potom s Lenkou vařil těstoviny se špenátem a slaninou. Původně byl ke mně přiřazen Zdeněk, ten ale nakonec vařil už s Luďou v sobotu, protože se nedostavila Verča, která měla ještě omrzliny z minulého víkendu, kdy lyžovali při -16. Nebýt vyhozených jističů u sporáku a pípy (u které to poznal Jedla), tak jsme i toto výborné jídlo uvařili včas. 
Orle
Naše ubytování
     V úterý jsme měli s Karlem naplánovaný tradiční výlet do Polska, nakonec se s námi svezli i Shaby s Pájou. Byl to takový odpočinkový výlet přes Jizerku do Orle, kde jsme se zastavili na hutnou polévku a já si dal opět piwo grzane, samozřejmě jako jediný, chyběla zraněná Lenka, která si loni se mnou dala dokonce 2 :) Cestu z5 jsem si malinko oproti ostatním prodloužil a dalo to nakonec 22km. Večer už jsem se bohužel vydal mašinkou dom.  Počasí se po mém odjezdu docela pokazilo, prý dokonce i dva dny pršelo, tak toho brzkého odjezdu zas ani tolik nelituji. Fotky z pondělí a úterý zde.

3 komentáře:

  1. Ty jo Bobe, ty ses rozjel... jen tak dál;-)
    Jinak na fotkách se zas tvářim tradičně skvěle...
    A předsevzetí na závěr... příště si tam s tebou to piwo grzane dám, ať tam nechlastáš sám:)

    OdpovědětVymazat
  2. Souhlasím, pochvala za frekvenci :-) Je to radost číst!

    OdpovědětVymazat
  3. Havli: Ty jo, docela závidím. Dva týdny před vámi jsem tam jezdil v -20°C na tak tupém a pomalém sněhu, že jsem to snad v životě nezažil. Léčba kvalitní norskými tratě následně pomohla. :)

    Frekvence článku je ná vás impozatní, ani na kvalitě to není znát. Jen tak dál.

    OdpovědětVymazat