středa 8. února 2012

Maturitní ples Gymnázia Boženy Němcové

Minulý čtvrtek jsme se vypravili ve složení Vorel, Míra, Shaby, Pakoš a Léňa na maturitní ples GBN. Ples jsme zahájily U Sokolíka, kde jsme se naladili do správné nálady. Ples začal včas, ale bohužel šerpování bývalo mělo začít již dopoledne. Nečekal bych, že vlastní ceremonie, předávání šerp maturantům, může trvat tak dlouho. Celý ples plynul v příjemném, tanečně-popíjecím duchu. I letošní ples se neobešel bez zranění, tentokrát byla raněnou Kája. Nějaká slečna jí při tanci se mnou šlápla podpatkem na prst u nohy, a je velké štěstí, že ostré podpatky nenosím, protože jinak bych byl na vině jistě já se svým těžkopádným tanečním (pa)stylem. Letošní ples měl pro mě další privilegium a to sice, že jsem měl na povel sestru, která naštěstí nevyžadovala žádné služby, kromě tohom že jsem byl využit jako bankomat, a tudíž jsem se s ní nemusel zabývat a nutno podotknout, že zato byla ráda.
Závěrem bych ples zhodnotil velmi pozitivně a veřejně pokáral Závodníka za neúčast, která se mu podepíše na zZávodnických bodech.

1 komentář:

  1. Vcelku pěkný článek, ale zdá se mně, že v článku chybí nějaké pikantnosti, které na plesech většinou bývávají ;) Tento určitě nebyl vyjímkou :D

    OdpovědětVymazat