sobota 22. října 2011

Žacléř- revival „do sobotního dopoledne“

Letošní podzimní akce byla s organizací trochu chaotická, nicméně nakonec vše zdárně dopadlo. Odjezd byl kolem sedmé až půl osmé. Do Žacléře jsme přijeli těsně před devátou a již po cestě jsme se stihli se Závodníkem kvalitně upravit, lehce do zelena a poté do vajec. Po druhé půlce cesty začal Boban křičet něco o svléknutých teplácích, tudíž cesta získala další rozměr.
Po přivítání došlo ke gratulaci oslavencům, což byli shodou okolností zZávodníci. Po předání velkolepých darů(já jsem dostal OB kalendář a koninu) jsme začali hrát hru velmi podobnou Aktivitám a při jejím průběhu jsme se dál poupravovali. Po hře mám již časoprostorové údaje poněkud rozmazané a některé nejsou vůbec, ale prý jsem po přičichnutí ke klobásám volal Havliho.
Ráno jsem myslel, že jsem vstal brzo, nicméně opak byl pravdou. Můj dojem brzkých ranních hodin byl vytvořen zataženými roletami a slabší bolestí hlavy. Po probuzení jsem potěšil svou přítomností ostatní spící, kteří začali po chvíli vstávat.

Žádné komentáře:

Okomentovat