pondělí 21. března 2011

Štafety na Jarním poháru

Po hodně, ale opravdu hodně dlouhé době jsem se zúčastnil pěšího orienťáku a to přímo štafet na Jarním poháru. K tomuto činu jsem byl lehce dotlačen Zdeňkem, kterému za to děkuji, jelikož si zcela jistě ještě na jaře něco zaběhnu. Počasí bylo podmračené, ale nepršelo, takže ucházející. Naše štafeta měla složení Shaby – Vorel – Bob – Havli. Já jsem běžel pochopitelně nejkratší úsek, zatímco Boban jako správný Závodník úsek nejdelší. Docela nás namíchl Havli, který přišel až na svůj úsek, místo toho, aby tam byl od začátku a fandil. Budiž mu přičteno k dobru, že aspoň podal slušný výkon na trati.
Výsledek mě uspokojil, jelikož jsme dali štafetu ve složení Míra – Smíťa – Karel – Paki. Jako kuriozitu bych uvedl, že někteří běžci si v průběhu závodu i zaplavali v potocích v lese, některá děvčata údajně měla mokrou i hlavu. Celkové výsledky jsou ke shlédnutí zde.

Žádné komentáře:

Okomentovat