úterý 1. června 2010

MTBO – Seletice

Ve dnech 29. a 30. 5. jsme se ve složení Shaby, Vorel, Havli, Tuki a Hypi účastnili 7. a 8. kola Českého poháru MTBO v Seleticích. Počasí opět přes hnusnou předpověď bylo vcelku ucházející. Jelikož však Seletice jsou relativně kousek od Hradce, tak jsme jezdili na večer domů. Celkový víkend bych ze svého hlediska označil za ne příliš zdařilý, jelikož v sobotu jsem si v lese pobyl a v neděli jsem pro změnu vyměňoval prasklou duši u zadního kola.

V sobotu jsme vyráželi z Hradce chvíli po desáté hodině ve složení Shaby, Tuki a Vorel. Cesta uběhla hladce a ani jsme se nenudili a byli jsme v centru závodu. Já a Shaby jsme startovali později, tudíž jsme okupovali stánek s klobásami. Naši trať bych zhodnotil jako celkově nudnou a dva dlouhé postupy, které spočívali v jetí po zcela přímé cestě přes celou mapu, mě přišli poněkud zbytečné. Asi ve třech čtvrtinách jsem měl závod tendenci zabalit, ale nakonec jsem ho nějak dojel. Ze sobotních výsledků je vidět, že jsem se nijak dobře neumístil a ještě navíc byla silná konkurence.

V neděli byl start podstatně dřív, již v deset hodin, tudíž jsme museli vyrážet po osmé hodině z Hradce. Také osazenstvo auta doznalo značných změn, Tukiho nahradili hned dva jezdci – Havli a Hypi. Já jsem si Havliho v průběhu celého dne dobíral a on z toho byl mírně rozladěn. Já startoval brzo a také jsem brzo dojel, hned cestou na třetí kontrolu jsem měnil prasklou duši, čímž jsem se beznadějně posunul dozadu a závod jsem dojel jenom z povinnosti. Jinak se mi trať velmi líbila a oproti minulému víkendu bylo vše v pořádku.



Cestou zpět jsem za bujaré nálady konverzoval s Havlíčkem, který opět celou neděli byl nastaven do BLESK – MÓDU, takže jsem si ho pravidelně dobíral.   Zde dávám odkaz na výsledky ze soboty a z neděle plus na stránky závodu.

Žádné komentáře:

Okomentovat