úterý 1. června 2010

MTBO – Duszniki Zdrój

Předminulý týden pořádal oddíl Zachodniopomorski OZOS 5. a 6. kolo Českého poháru MTBO u města Duszniki Zdrój. V sobotu se jela klasika a v neděli middle. Počasí i přes otřesnou předpověď bylo relativně slušné. Jeli jsme autem ve složení Havli a Vorel, čili jsem si bez menších problémů mohl vzít svůj oblíbený lodní pytel, do které se při troše snahy vejde celé kolo i s jezdcem.

V sobotu jsme vyráželi z Hradce chvíli po deváté hodině, cesta uběhla v pohodě, až na drobnou kolonu v centru Náchodu. Startovalo se od jedenácti hodin a cesta na start byla poněkud do kopce, tudíž jsem bláhově nabídl Havlimu, že ho vyvezu nahoru, bohužel sám jsem se musel vléci nahoru po vlastní ose, což mě vyčerpalo natolik, že mi Havli dal pár minut. Celkové výsledky, ale nebyli pro mě až tak katastrofální jako normálně, tudíž jsem byl spokojen. V neděli jsem se vrátil k normálu, a jak je vidět z výsledků, v lese se mi nijak zvlášť nedařilo. Neděle byla ve znamení podstatně deštivějšího počasí a to zřejmě podepsalo na mém výkonu. Ještě bych zmínil, že jsem byl cestou zpět domů sbírat Dentarie pro mou bakalářku.

Na závěr bych závody, kromě dvou špatně umístěných kontrol (jedna v sobotu jedna v neděli), pochválil a vyzdvihnul bych parádní volbu terénu a úžasné kopce. Pro poučení pořadatelů ze soboty na jejich příští pořádání bych zmínil špatnou kvalitu některých částí mapy, hlavně pak klasifikaci cest a celkovou nesouvislost mapy s realitou v závěru trati. Neděle kromě špatně umístěné kontroly byla podstatně hezčí.

Žádné komentáře:

Okomentovat