neděle 25. dubna 2010

VČP - Šajtava

Za víkend jsem se nespokojil pouze s jedním závodem, tak jsem v sobotu ještě vyrazil do Zdobnice na další kolo východočeského poháru.
Cesta na závod probíhala v duchu krále Fuňase III. řečeného šílený, který se po nočním kralování nevrátil domů, jel jsem totiž s Fundovými autem. Všechno nakonec dobře dopadlo..
Shromaždiště bylo u chaty Šajtava, od parkoviště bylo vzdálené 800m kolmo do kopce. Bylo tam ale nádherně, hlavně díky suprovému počasí. Posnídal jsem výborné domácí pořadalské buchty za levný peníz, což ale už neplatilo o dalších jídlech. Po závodě chutná malá klobáska byla za "pouhých" 45kč.
Jinak závod byl pěkný a náročný. V lese byly zbytky sněhu a dosti náročná horská podmáčená podložka. Jinak závody pod taktovkou rychnovských se určitě líbily.
Ještě musím poznamenat, že moje partnerka na Bike Adventure Marťa si odběhla závod a hned odfrčela na kole domů. To já se vezl pěkně autobusem a na kolo jsem šel až dnes. Bika jsem nejdříve musel probudit ze zimního spánku a potom jsem ho mírně protáhl v hradecké rovině na pouhých 30km. Na cestě jsem odlovil pěknou drajv-in kešku kmotry lišky.

Žádné komentáře:

Okomentovat