pátek 23. dubna 2010

Proč jezdit na MČR železničářů


Zdravím všechny čtenáře zZávodnického blogu.
Dneska ve Zdechovicích proběhl 14.ročník mistrovství republiky železničářů v OB. Běželo se o květnový postup na tzv. malý USIC do Belgie. Na start se postavilo okolo 30 borců a borkyň v 5ti kategoriích, včetně mě a Hanky F. Šampionát hostil příjemný Penzion T ve Zdechvicích. Na start, kde byl i cíl to bylo pouhých 700m. Mno nebudu Vás už moc napínat :) ale objájil jsem zlato. Můj největší soupeř David, měl problémy že tam nebylo moc kopců a neměl se tak tradičně bez buzoly, dle čeho orientovat. Jinak Hanka, která před startem pořád prohlašovala, že 4 místo je také pěkné (na startu byly čtyři), tak nakonec také vyhrála!
Po cestě s cíle jsem si nalezl nedalekou kešu s pěkným výhledem na chvaletickou elektrárnu :) Po vyhlášení jsme museli trošku utužit partu na místní slunečné zahrádce :) Den se krásně vydařil a zítra vyrážíme vstříct horskému lesu na Šajtavě v Orlických horách . Vše o mistrovství najdete zde.

PS.jinak proč jezdit na MČRŽ najdete na fotce :)

4 komentáře:

  1. Havli:

    Ty jo, gratuluju, Bobe. Takový ceny nedostaly ani vítězové World Cupu.

    Druhému členu zZávodnického družstva se dařilo jen na půl. Ze soboty má můj skalp, ale v neděli urval přehazku cestou na dvojku.

    A co jinak, pojedeš do Belgie? :D

    OdpovědětVymazat
  2. Dík..:) Belgie čeká :D
    Nj závodník ani nenapíše... Tak v pátek na čarodkách!

    OdpovědětVymazat
  3. Také se připojuji se závodnickou gratulací...

    OdpovědětVymazat
  4. Bobe, taky gratuluju:)

    OdpovědětVymazat